19. 12. 2013

zipošky

dawno nie pokazywalam, a szkoda ...
cos z recyklingu a moze upcyklingu ;-)
moje ulubione broszki ziposzki


7. 10. 2013

Czapa

1.wyglada na to, ze jesien zawitala na dobre.
2. Pan T. rosnie ;-)
tak powstal nastepny model, znow o deko wieksza jesienna recy-czapka.
inne czapki mozecie sobie obejrzec klikajac tu lub tu albo i tutaj a prowizorny tutorial TU


4. 7. 2013

bubak Jara

Wakacje juz na calego!!
Mlode zostalo obdarowane oto takim stworkiem,
Dostal imie-Jara!!
Maskot bez wzoru, powstal jak szydelko ponioslo.


7. 5. 2013

3. 5. 2013

Inspirujacy piatek / Inspirující pátek 020

Dawno niebylo inspirujacego piatku ;-)
dzisiaj prezentuje wam przepiekne drewniane stoleczki z reki  Zhukovets Vladislava.
Seria posiada trzy wielkosci "Dla malych", "Dla najmniejszych" i "Dla doroslych"
Pomysl niesamowicie prosty, piekny, cieply...az chce sie na tych stoleczkach usiasc .

http://furniteka.com/

29. 1. 2013

mini - DALA

moja mini kolekcja drewnianych konikow, wzbogacila sie o jeszcze jednego...,
ten to prezent od mojego meza
wciaz mam nadzieje ze kiedys przywioze do domku orginal konika z Dalarny, sposrod setek wybiore ten moj moj

moje minikolekce dřevěných koníků se rozrostla ještě o jednoho ... ,
tento je dárek od mojeho muže 
stále doufám, že jednou přibude i originál z Dalamy, kde si uprostřed stovek originálů vyberu toho, který bude můj můj 

18. 1. 2013

Angelusy

moi wierni towarzysze, czuwaja w kazdym koutku
haftowane, szydelkowane , szyte
najmniejszy przywlaszczyl pan T.

moji věrní společníci, bdí v každém koutku, háčkovaní, šití ... nejmenšího zabavil pan T.

 


8. 1. 2013

Pokoje

pierwszy post w tym roku.
mam nadzieje ze nowy rok rozpoczal sie fajnie i tego wam zycze.
dzis troche inaczej, bo pokaze wam dzieciece pokoje, ktore w ostatnim czasie projektowalam.
wbrew pozorom ciezkie zadanie, dzieciaki maja czesto najmniejszy pokoj, w ktorym trzeba pomiescic lozko, czasem szafe, biurko-stolek, mnooostwo zabawek jeszcze wytworzyc inspirujaca przestrzen do zabawy i odpoczynku.

První příspěvek v tomto roce,
snad vám nový rok začal hezky - to vám přeji.
Dnes trošku y jiného soudku - ukáži vám dětské pokoje, na kterých jsem v poslední době pracovala. Nezdá se to, ale je to celkem složité zadání - děti mají nejčastěji ten nejmenší pokoj, do kterého je třeba nacpat postel, nějakou tu skříň, stolek, mraky hraček, které dnes děti mají a ještě z toho vytvořit inspirativní prostor pro zábavu a odpočinek. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...