7. 10. 2011

can-cans-can...can

dluuuuuugo sie zastanawialam czy zrobic tutka o lampionach z puszki. Tak dlugo, ze az stwierdzilam ze nie ma sensu bo przeciez sezon za ogrodkowanie i wylegiwanie po nocach pod golym niebem sie skonczyl-i w tym przypadku o d...rozbic z moim tutorialem. NO! ale potem przelecialo mi prez mysl ze przeciez jest hallowen , potem mikolajki, potem Boze Narodzenie  i bedzie mnostwo okazji kiedy bedzie mozna zrobic swieczniki-lampiony z puszek, wystarczy przeciez tylko zmieniac wzory dziurkowania.
a wiec do dziela!!

Dlooooooouho jsem se rozhodovala, jestli mám udělat tutoriál na lampiony z plechovky. Tak dlouho, že jsem nakonec došla k názoru, že to nemá smysl, protože sezóna na venkovní posezení na terase pod širým nebem právě skončila - a pak tedy co s mojím tutoriálem! Pak mě ale napadlo, že za nedlouho bude halloween (teda jak kde...dušičky stále žijí!!!), potom Mikuláš (sakra kdy byl ten lampiónovej průvod???), potom vánoce a bude prostě spoustu příležitostí kdy se dají využít svícny z plechovek - stačí prostě jenom změnit vzor a tématický svícen je na světě!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...