28. 9. 2011

a ta potvora Niklova....

czy wy tez tak macie ze jakas rzecz wam chodzi w glowie, tzn ze jak zobaczycie czy uslyszycie to *cos* i nie mozecie o tym zapomnie?. Bo ja tak mam!  Na Nuselskiej v Retro Hrackach /retro zabawki/ -widzialam bawola i slonika L.Niklovej wciaz za mna chodza jak jakis nocny koszmar-snie, mysle i kombinuje. Recepte na to znam-pojechac i kupic! Najwyzej ja sie tym pobawie.

Také se vám stává, že uvidíte nějakou věc a nemůžete jí dostat z hlavy? Mě se to stává. Na Nuselské v Retro Hračkách jsem uviděla buvola a slona od L.Niklové a pořád na ně musím myslet, skoro se mi už zdá. Lék je poměrně jednoduchý - jít a koupit - nanejvíš si s nimi budu hrát já...


Ps. Polska czesc czytelnikow zapewnie pamieta to.../bo ja tak/ to wlasnie dzielo mamuski P.Nikla.

ps: polská část čtenářů si určitě pamatuje to (protože já ano) ... a to dílo matky Petra Nikla (hnízda her)


1 komentář:

  1. Toho slona jsme s bráchou měli jako děti, bohužel skončil prasklý, protože jsme na něm pořád skákali :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...