5. 8. 2011

Inspirujacy piatek / Inspirující pátek 007 part 01

Ksiazki!!??...uwielbiam je!!.
W dobie eboookow , audiobookow ksiazka jest dla mnie coraz to cenniejsza rzecza, uwielbiam szelest papieru, zapach farby drukarskiej czy zapach staroci ksiazki....wtedy normalnie odplywam...
...pare pieknych lat temu, bylam na plenerze malarskim w Jaroslawiu /pl/ wtedy po raz pierwszy spotkalam sie z terminem *ksiazka artystyczna*, byly wyklady i wystawy-pamietam do tej pory, jak pod wielkim wrazem tejze akcji bylam,  to zauroczenie artystyczna ksiazka do dzis we mnie pozostalo. Do tej pory lubie od czasu do czasu wpisac w wyszukiwarke - art book i  pozwalam sie zanurzyc w otchlan neta.
A dla was, przygotowalam pare ksiazkowych smakolykow.

 Knížky !!!??...miluju je!!
W v době ebooků a audiobooků je to pro čím dál více cennější věc, mám ráda šustění papíru, vůni tiskařské barvy nebo vůni starých knih ... tehdy se rozplývám ... už je to pěknou řádku let co jsem byla na malířském plenéru v Jaroslawi /pl/, tehdy jsem se poprvé setkala s termínem umělecká - autorská - kniha. Absolvovali jsme přednášky a výstavy - dodnes si pamatuji jak veliký dojem to na mě udělalo a ten pojem umělecká kniha ve mě zůstal dodnes. Čas od času si zadám ve vyhledávači tento termín a ponořím se do hlubin internetu. A pro vás jsem připravila pár takových ochutnávek.

sue blackwell
Boukje Voet

Brain Dettmer

Daniel Essig

Georgia Russell

Isaac Salazar

Jennifer Khoshbin

Jessie Chorley


Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...