7. 8. 2011

black is new black

Podoba sie mi czern we wnetrzach, znajdziecie przykladow cale mnostwo...
ja mam na pulpicie ten ponizej obrazek, poboba sie mi klimat, kurcze! fajne to!
Caly dom, moim skromnym zdaniem jest mniej udany , wlasciwie to podoba mi sie tylko sypialnia.
wiecej obrazow

Líbí se mi černá v interiérech, příkladů najdete celkem hodně ...
Já mám jako tapetu na monitoru tento obrázek, líbí se mi ta atmosféra, sakra, je to dobrý!
Celý dům je podle mého skromného názoru méně povedený, vlastně se mi líbí jenom ta ložnice.
více obrázků 
 
http://beta.twistedsifter.com/

2 komentáře:

  1. mnie się zawsze marzyło pomalowanie części pokoju na czarno ale to dopiero jak osiądę na swoim:) pozdrowienia od studentki bohemistyki:)

    OdpovědětVymazat
  2. ha, genialny pomysl, ja juz mam w polowie czarna kuchnie/ sciany/ a w polowie beton ;-) /sciany/ pewnie kiedys pochwale sie tym na blogu.
    Dzieki za pozdrowionka, a ja sle buziaki z samego serca Czech :-*

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...