17. 6. 2011

Inspirujacy piatek / Inspirující pátek 004

Dzis przedstawiam  wam malego, niepozornego, slodkiego modela, ktory dosc czesto jest obecny na fotkach skandynawskich wnetrz. Tak, tak, maly, slodki, kochany, czerwony konik Dala.

Dnes vám představuji malý, nenápadný, sladký model, který se často objevuje na fotkách skandinávských interiérů. Ano, ano - malý, sladký, všemi milovaný koník Dala.


Powstaje*podobno*  w najpiekniejszym regionie Szwecji w Dalarnie a konkretnie w malej wiosce Nusnäs 

Má prý původ v nejhezčím regionu Švédska v Dalarnie a konkrétně v malé vesničce Nusnäs
 

collage - google.com


i jak widac, nie tylko ja jestem ofiara slodkiej fascynacji tym konikiem-stanowi nie wyczerpane zrodlo inspiracji.
...a wy?? podoba sie wam?? Mozecie sobie wydrukowac wykroj free tego konika , albo uszyc sobie taka rzecz, albo zrobic pieczatke i potem pieczatkowac wszystko co popadnie :-)

Milego dzionka

A jak je vidět, nejenom já jsem sladce fascinována tímto koníkem - je prostě nevyčerpatelným zdrojem inspirace.
... a co vy? Líbí se vám? Můžete si vytisknout  free střih tohoto koníka nebo si ušít takovouto věc a nebo si udělat razítko , a potom razítkovat všechno co vás napadne :-)

přeji hezký den



2 komentáře:

  1. Joo, líbí se mi. Mívali ho v IKEA a já bláhová si ho nekoupila... Že bych se tedy pustila do šití? Díky za odkaz na blog Red Red Completely Red, je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  2. no já ho taky bohužel nekoupila a odnesl to můj manžel - musí mi ho vyřezat k narozeninám ... jsem ráda, že nejsem sama "dala-ujetá"

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...