15. 5. 2011

Pomazankovo-smarowidlowo

Dzis tak na szybko !!

Wrzucam przepis na paste z kaszy jaglanej. Mlody tak wcinal kanapke z pasta az sie kurzylo.
Składniki:
1 szklanka ciepłej, ugotowanej kaszy jaglanej
1/3 szklanki wiórków kokosowych,
1/3 szklanki ugotowanej marchwi
Sól do smaku
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżka z orzechów
Woda ( o ile jest taka potrzeba)

Zmiksować w blenderze, podawać z chlebem
Moje uwagi: orzechow nie dalam bo nie mialam,  woda byla ta w ktorej gotowala sie marchew i dalam szczypte cynamonu.

Dneska jen tak na rychlo ! !

Vkládám předpis na pomazánku z jáhlové kaše. Když jesem jí dala synkovi, tak se po ní jen zaprášilo.
 Přísady:
1 sklenka (skl) telpé, uvařené jáhlové kaše
1/3 skl nastrohaného kokosu
1/3 skl uvařené mrkve
trocha soli
1 lžíce olivového oleje

1 lžíce ořechů
voda - v případě potřeby

rozmixovat tyčovým mixérem a podávat na chlebu
Moje poznámky: ořechy jsem nedala, protože jsem je neměla, vodu jsem přilila tu ve které jsem vařila mrkev a ještě jsem přidala špetku skořice.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...