31. 5. 2011

Damašek

musze sie wam przyznac - mam nawet pokazna kolekcje aladynek, haremek czy cos w tym stylu spodni - w takim razie juz kazdy wie o jaki kroj idzie. w weekend ta kolekcja powiekszyla sie o nastepny model, ott taki...

musím se vám k něčemu přiznat - mám docela širokou kolekci aladinek, harémek nebo kalhot v podobném stylu - každopádně už každý ví o jaký střih jde. O víkendu se mi ta kolekce rozrostla o ještě jeden model, právě takový...


wykroj wymyslilam sama i musze powiedziec ze nawet dobrze siedzi, kolor tak naprawde jest taki.... taki.....taki -dla jednych ciemno zolty dla innych pomaranczowy /na zdjeciu wyszlo to jakies zolto-biale/, swietna kombinacja polysku i matu no i .....moj ulubiony wzor damaszek.

střih jsem si vymyslela sama a musím povědět, že kupodivu dobře sedí, barva je taková - no taková - no podle některých tmavě zlatá, podle jiných oranžová (teda nevim jak vypadá tmavě zlatá, ale tohle je oranžová jak noha - poznámka překladatele) / na obrázku to vyšlo tak jako zlato-bílé (no to mě teda vyraž voko - poznámka překladatele), úžasná kombinace lesku a matu no a ... můj oblíbený vzor damašek. (jinak to sou závěsy po babičce - poznámka překladatele...)

...ach

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...