12. 4. 2011

POKOJ PANA T

No, nastal czas aby pokoj T. ujrzal swiat.
No, nastal čas, aby pokoj T uzřel světlo světa.

wyposazenie

-slizgawka
-drabinka
-2 pokoje ;-)
-3 woreczki na skarby
- plansza do zabaw autkami
- led lampka w pokoiku
z czasem dojdzie jeszcze pare atrakcji, bede zmiany ambitnie fotografowac aby moc wam pokazac.
 části
- skluzavka
- schůdky
- 2 pokoje 
- 3 kapsy na poklady
- hrací podložka pro auta
- led lampa v pokoji


a zeby nie bylo, ze jak zwykle nic nie robie to zobaczcie co mi wyroslo pieknego.
a aby to nevypadalo, že jako obvykle nic nedělám, tak se podívejte co mi vyrostlo pěkného.


ps.na koniec chcialam ogromnie pochwalic moja druga polowke, przy pracy nad katem zabaw dla T odwalil kawal porzadnej i dobrej roboty.
p.s. na konec bych chtěla pochválit moji drahou polovičku, za práci na hracím koutku pro T  udělal kus pořádné a dobré práce.

6 komentářů:

  1. Ale superaśnie! Cudowny kącik, pięknie i pomysłowo zrobiony, aż zazdroszczę Panu T. :)

    OdpovědětVymazat
  2. no po prostu WOOOOOOOOOWWWWWWW!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dzieki dziewczyny, mlody wniebowziety :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ooo matko suuuper...jestem w szoku, że można coś takiego fajnego wymyślić...świetne!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonimie - masz na mysli kaktusa-igielnika ?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fantastyczny blog! Cudowne pomysły! Pokoik marzenie! Brawo!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...