3. 3. 2011

SESJA FOTO

No dzisiejszy post bedzie tak troszka inny...
Chce wam powiedziec i pochwalic sie ze wczoraj moj kochany T byl po raz pierwszy na prawdziwej sesji fotograficznej, byly to fantastyczne godziny spedzone z utalentowana fotografka i mama slodkiego Tymka.
Dzieki niej spedzilismy milo czas no i poznalismy nowe piekne miejsce w Pradze-park Kinskich /...ma superowy plan zabaw dla malych *pierogow*/. Pierwsze fotki mozecie sobie ogladnac tutaj.
Natalia-fotografka przeslala mi jedna foteczke.
Prawda ze piekne...

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...